skip to main |
skip to sidebar
sejak handphone aku 2 ilang kn , aku try r contact kwn2 aku saper ader hp lbh kn , semua takk ader , last aku contct kwn baikk aku kt fb , tnye dye ader hp lbh takk, tpi dye ckp kne blilah
aku oke jerr , aku tnye ader hp aper , dye ckp bnyk , mcm2 ader ,, yg aku plih , first e72 , then dye ckp oke , aku tnye byr cam ner . dye ckpcash , aku tnye dye bper kn , dye ckp750 , makk aii ! mnerr aku nakk cari bnyk 2 . aku ckp nan dye byr bulan2 boleh takk ? dye ckp boleh , tpi bulan pertme msti nakk 100 , aku oke jerr ,
sokk nyer aku call dye agi kn , tnye cam nerr m dye ckpp msh oke,then tnye pasl hp dye yg agi 1 , xperia , 2 dye ckp murah skit r , aku tnye bper , dlm 520 ,jerr , wahh agi mrh an aku ckp , aku ckp lagi oke r m aku amikk yg 2 r , mlm aku call , dye ckp "weyh , yg xperia 2 , nakk kne bayar cash r m bab 2 yg pling murah , kne cash r lau byr bln2 lmbt abis r . aku ckp " ehh kau nie ! mcm2 r , pening r aku , cam nie , boleh r derr , kate kwn kn ? takk kn takk boleh lakk kowt , tlg r derr , aku kn kwn kau , takk kn takk boleh kowt . " takk boleh r derr , bab 2 yg paling murah , mmg takk boleh r , " ermmm .. aku amikk balikk r yg e72 2 , jnji boleh byr bulan2 , deal ? dye ckp oke , sok ptg aku call dye agi , nakk tnye r psal handphone 2 kn , takk alih2 marah aku , makk aiii da perr kne mamat nie , da maki2 aku tros tutup , handphone .
mlm dye call aku , gne no kwn dye , dye ckp , maaf la psal ptg , aku dgr dye ckp , aku bla bla bla , mlz nakk lyn . tpi aku maaf kn gakk r , oke r . "mlm ckit kol aku au , aku nakk ckp handphone 2, " aku ckp oke " dlm kol 11.45 aku call r dye kn , dye ckp cam nie " weyh , cousin aku ckp , lau kau nakk gakk , kau kne byr cash r , aku perlukn duet r , " makk aii kau ,ptg tdy kau ckp aper , skunkkau ckplain , kau mmg beb , sial . kn kwn kau da bli handphoen agi 1 pagi tdi , takk kn takk ckop kowt , " aku nakk gne tokk college r , byk nakkgne duet . "bodoh beb kau , baik kau takk yh ckp nan aku kau ader hp , wat aku susah jerr , thx a lot ! aku tros off phone , dlm aty aku maki2 dye , sial , kimak , babi , pantat anjing !
ehh , bodoh , kau tau takk aku ader gakk tlg kau time kau susah , nie aku susah giler2 , mcm2 alasan kau kluarkn , kau sengaje nakk tgok aku derite kn , fuck kau r bodoh !
p/s : lau nakk plih kwn , plih la yg baik , jgn plih yg cam sial ! yg choosy oke :)
0 comments:
Post a Comment